یلدا مبارک !
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو

داستان ما

داستان ویکتور

پس از بررسی بازار و شناسایی کمبود ها، نیاز ها و چالش هایی که وجود داشت در روز های پایانی سال ۱۳۹۸ تصمیم گرفتیم تا بی وقفه و تلاش فراوان با تمام محدودیت هایی که در کشور عزیزمان ایران وجود دارد، محصولاتی برای قوی ترین ورزشکاران تولید کنیم، ویکتور همواره در تلاش است با استفاده از بهترین متریال در کنار ارزش های سازمانی خود که ریشه در  ورزش و ورزشکاران  دارد محصولاتی در شان ورزشکاران ایرانی عرضه کند، ما اعتبار خود را  از حمایت های شما کسب کردیم.

آغاز پس از یک آسیب و شکست

یکی از تلخ ترین اتفاقاتی که در زندگی یک ورزشکار حرفه‌ای می‌تواند رخ دهد آسیب دیدگی است، او یک ورزشکار در رشته ای پرطرفدار و پررقابت در ایران به نام کشتی بود که پس از سال‌ها تلاش توانسته بود به سطح حرفه‌ای این رشته ورزشی برسد اما در آن روزهای طلایی با یک اتفاق تلخ مواجه شد و دچار آسیب دیدگی شدید در ناحیه زانو شد و مجبور به کنار گذاشتن ورزش حرفه‌ای برای همیشه شد اما این پایان کار نبود او پس از آسیب به فکر تولید محصولات ورزشی افتاد و با حمایت برادر خود برند ورزشی ویکتور را پایه گذاری کردند و شعار آن را بجنگ برای پیروزیـــــــــــــــــــ انتخاب کردند .

حالا پس از گذشت سال‌های نه چندان طولانی این برند انتخاب و مورد حمایت بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای است.

DSC00109 scaled

۱۳۹۸-۱۴۰۲

۱۳۹۸

شروعی پر از چالش های‌ درد آور

اوایل جوانی یعنی چیزی میان سال های آخر نزدیک شدن به دهه دوم زندگی همیشه پر از بلند پروازیست، اما این بلند پروازی همیشه خوشایند نیست آن هم برای کسی که دهه سپری شده خود را در ورزش طی کرده است نه در بازار کسب و کار ، اما بلند پروازی گاهی هم درد آور است این را زمانی می‌توان حس کرد که با محدودیت های بازار ایران آشنا باشید سال اول پر از چالش بود اما آنها نمی‌خواستند دست از تلاش بردارند و همه توان خود را به کار گرفتند تا اولین محصول خود را در اسفندماه ۱۳۹۸ تولید و عرضه کنند.

۱۳۹۹

شیوع کرونا، ادمه حیات برای بقا

شیوع کرونا باعث مرگ میلیون ها آدم در سراسر جهان شد که بسیار سخت و طاقت فرسا بود، این موضوع برای کسب و کار ها هم بسیار دشوار بود و آنها را با خطر ورشکستی و شکست مواجه کرده بود برای ویکتور هم این چالش بسیار نفس گیر بود چرا که با شیوع کرونا باشگاه‌های ورزشی و درکل ورزش میان مردم بسیار کمرنگ شده بود و مردم هم کمتر برای خرید اقدام می‌کردند، این یک چالش بزرگ بود اما از دل این چالش یک فرصت ایجاد شد آن هم توسعه خرید اینترنتی در آن روزها بود که باعث شد ویکتور در سال ۱۳۹۹ فروشنده برتر دیجی کالا شود و همچنین سایت خود را راه اندازی کند، این اتفاق حکم ادامه بقا را برای ویکتور داشت .

۱۴۰۰

آغاز فصل شکوفایی

آیا شما هم به این معتقد هستید که هیچ تلاشی بی جواب نخواهد ماند ؟ جواب آنها این بود: بله !                           پس از تلاش ها و جنگیدن برای پیروزی در سال سختی که ویکتور آن را سپری کرده بود حال زمان آن رسیده بود که با تلاش بیشتر و کسب تجربه هایی که از این دوسال بدست آورده بود کم کم سر از خاک در بیاورد و خود را به ورزشکاران و مخاطب های هدف خود نشان دهند، اما در این بین دست انداز هایی هم وجود داشت از جمله :  فیلترینگ ظالمانه اینترنت و عدم اعتماد مردم به برند های ایرانی،دست انداز پایان کار نیست و نتیجه تلاش تیمی و تولید با حساسیت بالا این شد که ویکتور از این سال هم با موفقیت در فروش و ۱۸  اعزام با البسه ورزشی خود به مسابقات جهانی و آسیایی عبور کند.

۱۴۰۱

مراقبت از نهالِ تازه شکوفا شده

نه تنها انسان ها، کسب و کار ها و برند ها هم در اوایل کار خود نیاز به مراقبت دارند تلاش تیم ویکتور در این سال ها حفظ ارزش های بنیادی خود و دقت بالا برای کشف نیاز ها و تولید با ظریف ترین جزئیات بوده است آنها در کارشان بسیار مُصر هستند تا از این نهالِ تازه شکوفا شده مراقبت کنند تا بتوانند آن را به یک درخت تنومند تبدیل کنند، اینکار نیازمند تلاش بی‌وقفه است که روحیه تیمی ویکتور همیشه بر پایه این ارزش ها پایه گذاری شده است این مسیر بسیار طولانی و طاقت فرساست و تمام هدف ویکتور همواره کسب رضایت ورزشکاران بوده و خواهد بود.

این مسیر ادامه دارد ….